Obserwatorzy

czwartek, 23 lutego 2012

Mustangi w RO oraz rozwiązanie konkursu!

Sprawa nr. 1
Tak jak zapowiadali na forum - przez najbliższe trzy dni będzie można znaleźć naszego ulubieńca - Mustanga Hiszpańskiego w Rogach Obfitości! Nic ciekawego, zasady są takie jak zawsze. Niektórzy z nas wydadzą milion (oczywiście w przybliżeniu) kuponów na Rogi, a niektórym trafi się w pierwszym. Wam życzę, abyście należeli do tej drugiej grupy :)

Sprawa nr. 2
Nie spodziewałam się, że aż cztery osoby się zgłoszą. Jestem zadowolona, choć może się wam wydawać, że to bardzo mało. Postanowiłam przyznać dwie nagrody - AlisonHell za oryginalność oraz gyna2200 za ciekawą hipotezę, która również przypadła mi do gustu. Niestety gyna2200 nie była zalogowana jako Obserwator. Jeżeli to pomyłka, napisz. Jeżeli nie jesteś Obserwatorem, to masz wybór - dodać się lub dostać nagrodę pocieszenia :) Na razie proszę o AlisonHell o wysłanie mi swojego nicku na Howrse. Do pozostałych uczestników: nie martwcie się, że tym razem się nie udało. Na pewno w ciągu najbliższych dni pojawi się nowy konkurs!

1 komentarz:

  1. Nick mam taki sam tu, i na howrse, czyli AlisonHell ;) Dziękuje ^^

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .