Obserwatorzy

niedziela, 12 lutego 2012

Jak zdobyć konia boskiego?

Odpowiadam na pytanie zadane na chacie: jak zdobyć konia boskiego?

Sposób I
Niektóre konie boskie można kupić. Należą do nich Gypse, Sleipnir, Krezus i Balios. Aby je zdobyć postępuj według wskazówek:
  1. Hodowla > Sprzedaże.
  2. W zakładce "Rasa" zjedź na sam dół i wybierz "Boskie".
  3. Kliknij "Szukaj".
Ceny wahają się od 500 Eq i kilku kuponów do nawet 1000000 Eq i kilkudziesięciu kuponów.

Sposób II
Promocje, loterie, Rogi Obfitości itp. Najłatwiej jest zdobyć konie boskie w ten sposób. Bardzo często są główną nagrodą w loterii, później zwykle można je znaleźć w RO. Bywają również bonusem w najróżniejszych promocjach typu Puzzle, Kalendarze itp. 

Sposób III
Bardzo rzadko się zdarza, żeby koń boski mógł się narodzić. Kiedy posiadasz płodną boską klacz, możesz ją pokryć wyznaczonym ogierem. Na razie są tylko 3 takie pary:
Szmaragd + Szafir = Topaz
Mgła + Snow = Ocean
Grani + Grani = Grani

Sposób IV
Czwartym sposobem na zdobycie konia boskiego jest nazwanie dowolnego konia Krezus Junior (płeć i rasa nie ma znaczenia) 13 dnia każdego miesiąca wybierany jest jeden koń (na całą polską grę) o tym imieniu i zamienia się w Krezusa. Trzeba mieć jednak bardzo dużo Krezusów Juniorów, lub wieelkie szczęście, aby to Twój koń został wybrany.

 
Więcej informacji o poszczególnych koniach boskich znajdziecie tutaj. Życzę powodzenia!

74 komentarze:

  1. dzięki bo mi się udało! za sposobem 4 :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się udało za sposobem 1!
    Było za 11 kuponów...dużo

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupilam gypsa dzisiaj za konia z dj +kon z 820 um a gypse ma 1000um ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wygrałam w kartach Marsa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja otwierałam w czasie różnych promocji łącznie 10 RO i w żadnym nie było boskiego :(( Cóż,peszek ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam Gypse Grani Mars Saturn Jowisz Balios Spleinir Krezus ( Krezus za sposobem nr 4) Jadeit Szafir Ocean Mgła Snow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo.... Ale ci zazdroszczę :)

      Usuń
    2. Ola.B - skąd wiecie czy mówi prawdę? w takim razie daj login i napisz do mnie wiadomość mój login- julka 1000

      Usuń
  7. Kto wie jak zdobyc karty podróżnicze ?

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak kupony zdobyc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba kupić z realnych pieniędzy poprzez np. wysłania sms'a ;)

      Usuń
    2. Nie trzeba kupować za realne pieniądze :) Np : Klikasz na kupony, zjeżdżasz na dół pod kod promocyjnym i jest napisane "Zakup kupon przy pomocy swoich funduszy" i możesz kupić za pomocom Epuus co kilka dni. Lecz zależy jaki masz dzień stażu, jeśli masz dość wysoki to zapłacisz dosyć dużo ,a jak niski to mało. Wydaje się proste i logiczne :)

      Usuń
    3. nie ma tam takiego czegoś szukałam.

      Usuń
    4. musisz mieć 50 dzień stażu wejść w zakładkę kupony i kupić kupom za 20% swoich oszczędności. Transakcję można powtarzać co 30 dni stażu. Mam nadzieję, że pomogłam ;)

      Usuń
  9. Trudno z tym Krezusem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Spróbuję nr 4.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jak na howrse masz zwykłego konia i nazywa się Krezus Junior i ma przyrostek to zostanie krezusem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Bzdury pleciesz! KAŻDY koń nazwany 'Krezus Junior' może stać się Krezusem :')

      Usuń
  12. świetnie....tylko że trzeba mieć sporo kasy lub szczęścia...... ja sprubóję każdym ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Eee.. nigdy nie uda mi się zdobyć żadnego Boskiego, a mam już taki piękny ranking tyle konie wgl. idealne konto.. jednak brak na nim boskich koni ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kto wie co trzeba zrobić żeby przyszedł do mnie koń wędrowny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic one już nie przyjdą

      Usuń
    2. Spróbuje nr 4

      Usuń
    3. Na moje stare kąto przychodziły ( ich było 8 )

      Usuń
    4. Ale już nie wędrują

      Usuń
  15. A ja się dziwiłam dlaczego ludzie nazywają konie Krezus Junior xd

    OdpowiedzUsuń
  16. no ja próbóje 4 jak zrobić żeby pszyszedł wędrowny !!

    OdpowiedzUsuń
  17. chcem żeby przyszedł koń wdrowny tylko nwm jak to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam szczęścia...mam 99 dni stażu i jednego Graniego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 388 dni stażu i żadnego boskiego. I ty swój przypadek nazywasz brakiem szczęścia?

      Usuń
    2. To jeszcze nic, ja mam 594 dni stażu a boskiego nie widać. Próbowałam w RO jak były i WT ale nic. Jakiegoś dziwnego pecha mam, bo nawet jak rogi pokrywam o określonych godzinach i wogóle ich nie postarzam tylko czekam aż się naturalnie urodzą to na 30 pokrytych zdaża się że mam tylko 1-2, a podobno prawdopodobieństwa jest 20%...

      Usuń
    3. Ja mam 1013 dni stażu i zero boskich :<

      Usuń
  19. Ja mam tylko jednego boskiego (Grani) i 362 dni stażu nazywam się qwer

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę próbowała sposobem czwartym . Może się uda XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam Śnieżka,11 Grani,Mróz,Rubin,Krezus,Ametyst,Kuc Sorraia,Gypse

    OdpowiedzUsuń
  22. To nic nie pomaga takimi sposobami a ja marnować kuponów nie chcę.. : ( Ja bym chciała mieć kona Boskiego ale wyhodowanego przeze mnie a nie przez kogoś innego ^^
    Mam 296 dni stażu i nic robię wszystko co się da a tu nic :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdyby każdy z nas miał taki program to ta gra by sensu nie miała. ^^ Zobacz ty shakujesz komuś konto a a ktoś Cii

    OdpowiedzUsuń
  24. Ludzie! Ja jestem na howrse od 2 lat, tylko miałam małą przerwę i mam 324 stażu. Nie mam ani jednego boskiego i nie wydaję majątku jak niektórzy, aby kupić boskiego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wygrałam misaka i 5-ty żywioł jak mi po ekranie balony latały ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. hej, a jak zmienię jednorożca przez krew meduzy w pegaza to on bedzie pegazem-jednorożcem? czy straci róg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno weszła nowa rasa pegaz jednorożec

      Usuń
  27. Sposób IV wg mnie najlepszy i najprostszy jak ktoś ma dużo koni
    :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam dwa boskie Mróz i Śnieżka i nie starałam się ich zdobyć tak od nechcenia dalam wyzwul klacz i miesiac pozniej otrzymalam klacz mam 120 dni starzu

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy mi się nie uda...:( próbowałam już na wszystkie sposoby, a jak zrobić by przyszły do ciebie konie wędrowne?
    PS a może ktoś z was sprzedał by mi boskiego na sprzed. Zarezerw. ? Mój login to DJ11

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam boskiego konia Wenus i jest w ciąży z Marsem urodzi mi sie Uran

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam chyba 2k, w rogach była falka. trafił mi się chiqiutin, za 1szym razem. sprzedałam za 8k, trafił się petit za 7 razem. Potem na zarezerwowanych uciułałam na Wenus i jest w 8smym mies. ciąży ;)

    Można zdobyć Kaskadę za logowanie się-min. 20 dni w mies, też losowe... albo Ariona za 1sze miejsce w rankingu rozet. A w wyzwaniu może uda mi się trafić wiosnę w RO ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sprubuje 4 ale inne za tudne jak na mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się udało za 2 sposobem :) w rogach obfitości była falabella.
    PS. może ktoś chciałby ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ile chciał byś za nią dostać?

      Usuń
  34. Eh... spróbuję IV sposób, obecnie jest loteria, można wygrać Deszcz, ale ja ciągle maksymalna ilość losów a i tak tylko siodła, punkty doratania i equus, ewentualnie coś bardzo mi nie przydatnego z CJ, np.Puszka Pandory, jak wszystkie konie mam żywe... Cóż, może kiedyś mi się uda... Chociaż jednego... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, *dorastania *CR, sory, pisze z tableta, takie małe te litery xd

      Usuń
  35. MOżna zdobyć klacz mróz też wjak9iś sposób?
    Bp chyba morzna

    OdpowiedzUsuń
  36. Coś mi mówi, że never nie będę żadnego miała... Po paru dniach howrse mi się znudziło i powróciłam po dobrych paru miesiącach, więc mam mniej niż nawet 50 dni stażu... Kupon kupiłam raz w życiu chcąc odratować mojego najlepszego konia... Nie wydaję kasy na howrse, więc... Aktualnie próbuję rozmrażania Mróz. :/

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja kupiłem 10 RO ( 1 boski ) wygrałem w loterii ( 1 ) zbierałem podkowy ( 2 bo dołożyłem ostatnią) 2 grani klacz i ogier wenus i mars uran! jupijajej!

    OdpowiedzUsuń
  38. Heh, ja chciałam spróbować sposób 4 a tutaj klapa bo jest 14 dziś... Mam Wiosne i Midasa. Lecz Wiosna mi neidaje 5tys, i niemoge dać jej te punkty, a osioł to ja tego nie kumam, oprócz PP. Możesz mi wytłumaczyć z tym osiołkiem i z Wiosną? I najlepiej jagbyś mi napisała na domiimojkon . Mam Vipa do 29września

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam tylko boskiego księżyc i wendrownego kundundo jakoś tak

    OdpowiedzUsuń
  40. Wie ktos jak mozna mieć więcej ozdob na choinke bo mi brakuje pare do boskiego konia plis

    OdpowiedzUsuń
  41. Dlaczego gdy kupi sie kupon z własnych funduszy nie moge kupić jeszcze jednego??????????!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo możesz kupić tylko jeden raz na 30 dni ;) Wszystko masz tam napisane ^^

      Usuń
  42. Bardzo rzetelny wpis! ▶▶ Kody do Howrse ◀◀ sa na stronie WSPOMAGACZE NET

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .