Obserwatorzy

wtorek, 6 marca 2012

Jak zrobić prezentację ?

Jak zrobić nową prezentację? Nie wiesz jak ? Tutaj się dowiesz !
Aby zrobić prezentację HTML na howrse należy wprowadzić dany kod :



<div style="background-image:url(LINK DO ZDJĘCIA); width: 841px; top: -2px; left: -2px; height: 589px; color: rgb(0, 0, 0); overflow: auto; margin-top: 0px; margin-left: 0px;">

<font style="text-shadow: 0px 0px 5px rgb(0, 0, 0);"><div style="margin-left:453px; height: 510px; width: 332px; overflow: auto; top: 457px; margin-top:50px;"><div style="text-align: center;"><p style="color: KOLOR CZCIONKI"><font face="CZCIONKA">TWÓJ TEKST DO WSTAWIENIA</font><br>
</div></div>


Górny akapit:
"width: 841px" - Szerokość prezentacji
"height: 589px" - Wysokość prezentacji

Dolny akapit:
"font style=''text-shadow: opx Opx 5px" - Cień tekstu. Opcjonalny.
"margin-left:453px" - Przesunięcie ramki w lewo.
"height: 510px" - Wysokość ramki
"width: 332px" - Szerokość ramki
"margin-top:50px;" - Wysokość rozmieszczenia ramki (im miejsza wartość, tym ramka jest wyżej)
"text-align:ROZMIESZCZENIE" - Rozmieszczenie tekstu np. lewo (left), prawo (right), środek(center)
"style="color: KOLOR CZCIONKI"> - Kolor czcionki w języku Ang.
" font face="CZCIONKA" - Styl czcionki (np. Arial, Times New Roman itp.)

Przykładowa i darmowa prezentacja :

 

29 komentarzy:

  1. Super ;) A o co z tym wstaw tekst chodzi mam napisać ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to chodzi o tekst, który ma być w prezentacji :)

      Usuń
    2. Mnie się bardzo przydało, w końcu nie będę musiała się nikogo prosić. Dzięki i pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Fajne dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mam mieć jaki kolwiek obrazyk, czy musi być stworzony przeze mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy. Jeżeli masz pozwolenia na zabranie grafiki stworzonej przez kogoś, możesz. Możesz też narobić parę fotek i wykorzystać je w prezentacji :)

      Usuń
  4. MI to nie działa :( Mam konto Gwiazda123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może źle coś robisz ;) Jest mnóstwo graczy, którzy mogą zrobić Ci prezentację - darmowe jak i te, za które trzeba zapłacić.. ;)

      Usuń
  5. Ja mam konto Kimcia147 jeśli chcecie pomogę wam z prezentacją za darmo jedna jest na Stalowa a druga u mnie sory ale u stalowa nie mogłam dobrze tła dopasować za ciemne trochę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, tam gdzie jest luka "LINK DO ZDJĘCIA" wpisuję wypatrzony obrazek, zapisuję, ramka jest, ale obrazka nie ma, nie wiem co mam z tym zrobić.
    Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób tak: Masz swój obrazek i na nim naviskasz rawy przycisk myszki i naciskasz na tym takim co sie wyświetliło Kpiuj adres URL grafiki. Potem wklejasz to do luki. Ja też tak miałam ale się nauczyłam

      Usuń
  7. Ja nie mogę własnej zrobić

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy moge wykorzystac ten obrazek, który podałaś czy mam zrobić własny? Bo ja nie jestem dobra w te klocki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zmienić i gdzie wpisać wielkośc liter?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest normalnie super!Teraz na howrse robię takie darmowe Prezki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie, że dodano coś takiego na Bloga. Dziękuję. 8D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki, wzięłam tą twoją prezentację :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham to wkońcu mam świetną prezentację, dziękuję! :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, pomóż, proszę, ale jak dopasowuję zdjęcie, ok, potem zapisuję, nie chce się zapisać, bo nieodpowiednie znaczniki HTML itd., a jak przechodzę w tryb normalny, wyświetla mi się tylko ramka. A jak podpisać prezkę?

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest zły przepis.

    OdpowiedzUsuń
  16. PRZEPIS DOBRY ale dlaczego nie widać zdjęcia..,?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sobie zrobiłam na francuskim tylko bez zdjęcia:(

    OdpowiedzUsuń
  18. A to jest nowy HTML? Bo patrzyłam na innych blogach i był INNY kod HTML. Mój login na Howrse to kłusak21. Bez kropki. Nie mam swojej roboty tylko kogoś.
    PS. Mam na innych serwerach z nowym HTML.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej kto umie zrobić taką prezentację proszę napiszcie do mnie na howrse jestem Wersa606 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  21. to trzeba skopiować ?

    OdpowiedzUsuń
  22. z kad wziasc zdjecie do prezentacji ?

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .