Obserwatorzy

wtorek, 28 lutego 2012

Dokonania tygodniowe II

Udało mi się wreszcie zaliczyć dokonanie tygodniowe nr. 2! Teraz podam wam instrukcję na nie :)
  1. Wchodzimy w sprzedaże. Tam szukamy konia (może być już ze specjalizacją western) z jak najmniejszymi umiejętnościami. Dla ułatwienia można zaznaczyć, aby koń miał powyżej 3 lat. 
  2. Wybieramy takiego, który ma jak najmniej umiejętności. Mój jak go kupiłam miał chyba ok. 11, kupujemy go.
  3. Wysyłamy go ciągle na zawody western w trailu. Są rzadko dostępne, ale co kilka minut odświeżajmy stronę, w końcu będą :)
  4. Tak słaby koń powinien w końcu mieć poniżej 5%.
    Mi się udało 2,59%.
A dokonanie tygodniowe nr 3? Nie zaliczyłam go, ale wiem jak zrobić :)
Zadanie: Trail class : Ukończ 2gi w 5 figurowych zawodach trailu 
Każde zawody trail class polegają na wykonaniu określonej liczby figur, np. 2. W tym przypadku musimy upolować zawody z 5 figurami. Ta informacja widnieje pod nazwą zawodów na ich stronie. Musimy wziąć w takich zawodach udział. Jak zajmiemy drugie miejsce, zadanie się zaliczy :)

Przypominam o konkursie (klik)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .