Obserwatorzy

czwartek, 9 lutego 2012

Karma - zmiany. Na lepsze czy gorsze?

Dużo się wydarzyło odkąd ostatnio weszłam na bloga. Przez jakiś czas był nieaktywny, na mój brak udzielania się wpłynęły również ferie jak również... powiedzmy, że przerwa w grze Howrse. Teraz postaram się jednak nadrobić straty i wręcz zbombardować was wątkami :). Zacznę od tematu na Forum Wydarzenia, który pojawił się 1 lutego bieżącego roku, czyli Nowy system Karmy. Postaram się go przedstawić własnymi słowami.

Już niedługo Karma (zdaniem administracji) odzyska swoją własną wartość. Oznacza to, że jej wartość nie będzie zależna jedynie od stażu oraz ilości zakupionych Kuponów. Każdy gracz na starcie będzie miał 10 punktów Karmy. Po złamaniu zasad Karma zostanie odjęta, a ty utracisz dostęp do pewnych funkcji według następującej zasady:
  • 10 punktów Karmy = masz dostęp do wszystkich opcji (wyłączając te, które mają ograniczenia stażowe);
  • 6 punktów Karmy = nie możesz korzystać z ogłoszeń, wymieniać się przedmiotami z CR, wysyłać prezentów oraz korzystać z forum;
  • 4 punkty Karmy = koniec z korzystaniem z Przestrzeni Twórczej  oraz handlu końmi;
  • 2 punkty Karmy = nie możesz wysyłać i otrzymywać prywatnych wiadomości;
  • 0 punktów Karmy = ban na 60 dni.
Kilka wiadomości ogólnych (w skrócie):
  1. Zakup Kuponów już nie zwiększy Karmy.
  2. Nowy sposób liczenia karmy nie zmienia kar za nadużycia w wiadomościach prywatnych bądź blokad forum/gry, które zostały nałożone ręcznie.
  3. Restart gry nie ma wpływu na posiadaną przez Ciebie karmę.
  4. Nie otrzymasz Kuponu co 5 punktów karmy.
  5. - 0 punktów karmy - 1000 Equus
    - Do 5 punktów karmy - 1000 Equus za każdy punkt karmy
    - Od 6 punktów karmy - 1 diament za każdy punkt karmy
    Według powyższej tabelki zostaną rozdane nagrody za poprzednią ilość Karmy.
  6. Karmę można będzie zdobyć z każdym kolejnym 30 dniem stażu w Howrse.
  7. Informacje na ten temat można przeczytać w Profil > Moje konto > Moja Karma.
 Nie wszystkim podoba się ten nowy system. Niektórzy ciężko pracowali na "reputację", a teraz każdy będzie mógł ją posiadać. Według wielu Diamenty czy Equus to trochę za mało. Jakie jest wasze zdanie?

5 komentarzy:

  1. Mi też się to nie podoba ;/
    Nowi będą mieli 10 pkt karmy, a ja mam 15, a niektórzy nawet mniej . Miałabym 25, a mam 15.. Różnica wielka jest ;/ Chyba, że wszystkim co mieli dawniej konta doda te +10. Bo to będzie bezsensu jak ktoś będzie starym graczem, ale będzie miał tylko 2 pkt karmy i uniemożliwienie wysyłania wiadomości... :\

    OdpowiedzUsuń
  2. denne... ta zmiane jest nie-fajna! wyobrażam sobie kolesia który miał 20 p.karmy i nagle traci! ile musial się napracować? a teraz kiwnie palcem i ms 10! okropność!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się zdaję że to dobrze. Bo kiedyś wystarczyło oszukać i kupić kupony by nie "było widać że oszukuje". Dlatego Ow mu/jej odjął np. 1 punkt karmy a on kupił pierwszy kupon + karma w nagrodę....

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest fajne! Bo kiedyś można było 5 pkt. karmy wymienić na ten kupon ( ja mam 10 i teraz bym miała 2 kupony... :( ) no a teraz kicha z kuponów...
    To złe te zmiany!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nikomu nie podobała się ta zmiana w karmach :(

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .