Obserwatorzy

piątek, 14 września 2012

Konkurs

Konkurs !!! do 21.09

Udało Ci się zdobyć dzikiego konia w Rogach Obfitości? (w tej promocji)

Odpowiedz na pytanie komentarzem pod postach dzikich koni, które można było zdobyć w danym dniu.

Dzikie konie, które można było zdobyć :
-Mustang Hiszpański
-Misaki
-Kuc Exmoor 
-Kuc Sorraia
-Chincoteague 
-Camargue
-Konik polski 
-Kaimanawa



Komentarze można pisać pod tym postem, lub pod postami dzikich koni, które można było zdobyć. MOŻNA SKOMENTOWAĆ TYLKO RAZ POSTY DOTYCZĄCE TEGO KONKURSU. (czyli ten post i posty dzikich koni, które można było zdobyć)

Po zakończeniu konkursu odbędzie się losowanie komentarzy. 

I miejsce - Zestaw Harmonii
II miejsce - Czarna Orchidea
III miejsce - Zwój Plutona

9 komentarzy:

  1. Ja mam Konika Polskiego z Rogu Obfitości :) (mój nick na howrse to: MyRainbow )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam konika polskiego nick:Maja441

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie udało się... Próbowałam...

    Mój login na howrse --nutka--
    Zapraszam do znaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się też nie udało ale prubowałam -garonia-
    ale miałabym Kuc Sorria

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnego dzikiego konia, chciałam zdobyć ale się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  6. konik polski - MorengoxD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem nowa i nie mogę nawet ich mieć, ale to wciąga! nick:letarg

    OdpowiedzUsuń
  8. Konik Polski nareszcie udało mi się

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .