Obserwatorzy

wtorek, 21 lutego 2012

Brak tytułu :)

Nie wiem jak to się stało, ale ostatnio pominęłam jedno pytanie. Zadającego bardzo przepraszam, już odpowiadam. 

Od jakiego poziomu trudności można wygrać rozety w zawodach?
Właściwie wygranie rozety w zawodach nie zależy od poziomu trudności. Ważny jest tutaj prestiż więcej o tym znajdziesz tutaj. Jednak najczęściej się zdarza, że mają powyżej 270.00 wymaganych umiejętności. 

Na razie zgłosiły się 2 osoby na konkurs, mam nadzieję, że będzie was więcej, ale i tak nagroda będzie dana :)

A teraz jak wypełnić dokonania tygodniowe?
1. Weź udział w zawodach western pleasure wykorzystując 20% energii.
Musisz po prostu wejść na profil swojego konia i wybrać zawody Western Pleasure. Patrzysz ile energii zużywają. Musi być równo 20%. Jeżeli weźmiesz w nich udział - zadanie się zaliczy.
2. Weź udział w zawodach reining koniem z umiejętnościami galopu od 35.00 do 51.00 
 Twój koń, który ma umiejętności galopu między 35.00 a 51.00 musi wziąć udział w zawodach Reining. Chyba więcej nie trzeba wyjaśniać :)
3. Popełnij błąd w 5 zawodach typu western pleasure.
Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia o co w tym chodzi. Miałam jakieś teorie, ale jeszcze nie wiem, czy się sprawdziły :) Dlatego będę wdzięczna, jeżeli ktoś podeśle wiadomość jak wykonać to zadanie. Wprawdzie udało mi się je zaliczyć, ale tylko dlatego, że ciągle brałam udział w zawodach tego typu. 

To już wszystkie dokonania na ten tydzień. Mam nadzieję, że wątek był pomocny. Pozdrawiam i życzę miłej gry!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .