Obserwatorzy

poniedziałek, 27 lutego 2012

Dokonania tygodniowe, konkurs!

Pojawiły się kolejne dokonania tygodniowe! Nie od razu mogę je wszystkie wyjaśnić, bo jeszcze nawet drugiego nie odblokowałam, ale będę stopniowo dodawała. 

Dokonanie tygodniowe nr. 1
Trail class
: Zdobądź nagrodę w ilości Equus zakończonej na 3 podczas zawodów trailu
Nagroda:
30 x Rzepa
Jak wykonać? Tutaj ważne jest po prostu szczęście. Jest to dodatkowo utrudnione, ponieważ dużo osób bierze udział w zawodach tego typu. Zadanie jest dziwnie sformułowane, na początku nie zrozumiałam. Jednak chodzi o to, aby kwota wygrana w zawodach trail była zakończona liczbą 3, np. 3, 13, 23, 33 itp. Jeżeli będziemy często brać udział, w końcu się trafi :)

Dokonanie tygodniowe nr. 2
Trail class : Zdobądź wynik pomiędzy 0% a 5% w zawodach trailu 
Nagroda: 1 x Łzy Afrodyty
Jak wykonać? Nie udało mi się tego jeszcze dokonać, na razie próbuję skombinować słabego konia, no i poluję na wolne zawody. Wiem jedynie, że jest to możliwe, bo znalazłam to:.



Wiem, że słabo widać, bo mocno spikselowałam, ale chodzi o to, że ktoś miał poniżej 1%! 


 Konkurs
Wiem, że obiecałam go już w zeszłym tygodniu, ale zapomniałam, dzisiaj mi się przypomniało. Mam nadzieję jednak, że nagroda was pocieszy :)

Zadanie: "Zaprojektuj" nowy przedmiot na Czarny Rynek.
Szczegóły: Musisz po prostu opisać w komentarzach wymyślony przez siebie nowy przedmiot. Napisz co by robił, jakie bonusy daje itp. Pamiętaj, cenimy oryginalność!
Warunki:
  • Nie możesz kopiować/pisać tych samych rzeczy, co gracze przed tobą.
  • Musisz być obserwatorem. jak zostać obserwatorem? - klik
Nagroda: Zestaw Harmonii

4 komentarze:

  1. Łza syreny

    Jeżeli pokryjesz klacz jednorożca z pegazem tej samej rasy o godzinie 00:00 lub 12:00 i w czasie pokrycia dasz swojej klaczy łez syreny istniej możliwość że twoja klacz urodzi skrzydlatego jednorożca. Prawdopodobieństwo to wynosi 1:5. Róg i skrzydła dają bonus +20 do najlepszej umiejętności rasy twojego konia.

    Za każdym razem kiedy twój skrzydlaty jednorożec obchodzi urodziny dostajesz diament (pod warunkiem ze dzień wcześniej się nim zająłeś)jeżeli jego urodziny wypadają w piątek 13-go dostajesz Zestaw Nyks.



    Mój login to xanaskorx
    Mam nadzieję że dobrze to napisałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzynia skarbów

    W skrzyni skarbów będą rzeczy nie za kupony takie jak np: Fortuna Krezusa, Pięta Achillesa, Muśnięcie Filotes itd Rzadsze będą rzeczy jak 5-ty żywioł, Skrzydlata laska Hermesa itd. Skrzynia skarbów moim zdaniem powinna kosztować 2-3 kupony, nigdy nie będzie wiadomo czy to nie może 5-ty żywioł :D

    mój login to Heylin23

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :3. Mam na sprzedaż konia (Coba Irlandzkiego) którym udało mi się zrobić 2 dokonanie. (Piszę w tej chwili do autorki wpisu) Jeśli jesteś zainteresowana mogę Ci dać tego konia nawet za darmo (czyt. za 500 Equus, za darmo się nie da). Na howrse: TytanowaMamba. Zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bonus Hekate :

    W nim znajduje się :

    Magiczny szmaragd . W tym przedmiocie każdy będzie mógł stworzyć swoją wymarzoną maść .

    Promień Hekate : W tym przedmiocie będzie można wymyślić różne , ciekawe tła dla swojego konia .

    Kołyska Hefajstosa : W tym możesz stworzyć i ustroić małego potworka , a później tak jak koniem opiekować się nim .

    Zestaw ten będzie również dodawał 20 % umiejętności , oczywiście gdy zajmiesz się tym koniem który to posiada .

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .