Obserwatorzy

środa, 17 sierpnia 2011

Jednorożce




Wiele osób zadaje sobie pytanie-
Jak zdobyć jednorożca na     howrse? 
Jednorożec jest koniem z rogiem na czole- ten róg zapewnia mu bonus w ujeżdżeniu.

Otóż można go kupić w sprzedażach, lub aukcjach. Ogiery kosztują ok. 1 kupon, a klacze ok. 2 kuponów. Jeśli chcesz mieć własnego, wyhodowanego przez siebie jednoróżka, musisz pamiętać, aby mieć klacz jednoroga i pokryć ją ogierem jednoroga tej samej rasy o wybranej godzinie . Jeśli te warunki zostaną spełnione, nadal istnieje szansa tylko 1 na 5, że urodzi się jednorożec.
Szansa 1 na 5. Nie oznacza to, że co z piątego pokrycia rodzi się jednoróg. Nie. To jest losowe, tak jak losowanie Szafira w RO.

Pozdrawiam.



9 komentarzy:

  1. Tak, i to tak losowe, że jeszcze nie urodził mi się ani razu jednorożec, nie wygrałam boskiego czy innych losowych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ci wdzięczna, bo zmienili mi konia na Krezusa dzięki twoim poradom ;)

    Pozdrawiam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ku swojemu zdziwieniu wylosowałam Merkurego w RO :) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam pytanie odnośnie jednorożców. Wiecie może jak obliczyć na podstawie 2 jednorożców (rodziców) jakie PG będzie miało ich źrebię? Zauważyłam że jest znaczna różnica pomiędzy nimi a zwykłymi końmi, gdyż przeskoki między PG wynoszą nawet 10. Jak to obliczyć?

    Z góry dziękuję za odpowiedź,
    Shade

    OdpowiedzUsuń
  5. My też spędziliśmy wiele czasu na opracowaniu odpowiedniej metody hodowli jednorożców w Howrse: http://bronerix.pl/jednorozce-w-howrse/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli interesują Was sposoby na hodowlę jednorożców w Howrse to zapraszamy do siebie na bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No sory pyta się jak wiem jednorożca ale klacz jednorożec i samiec a skąd je wziąść. wiem że z aukcji ale nie każdy ma kupony lub 160000 equus

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .