Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2012

Kolejne odpowiedzi + mini konkurs!

Cieszę się bardzo, że tak często piszecie na czacie, a ja mogę wam odpowiadać. Z tej okazji oprócz odpowiedzi na wasze pytania zamieszczam też mini konkurs. Pamiętajcie, jeżeli was będzie przybywać, nagrody będą wartościowsze :)

Pytanie nr. 1  Jak się oswaja mustangi hiszpańskie i o co z tym chodzi?
Bardzo sama chciałabym to wiedzieć, jednak zanim ktoś nie zdobędzie tego pięknego konia nie dowiemy się tego. No chyba, że Ow zdradzi nam nieco tego i owego.

Pytanie nr. 2  Jak sprawdzić, że mój koń może brać udział w zawodach Western?
Każdy koń do 5 roku życia ma w zakładce "Zawody" opcję wybrania specjalizacji dla konia. Tą opcję posiadają także konie powyżej 5 roku życia, lecz jest to dostępne tylko przez 15 dni od wprowadzenia aktualizacji. Jeżeli klikniesz "OK" przy jeździectwie Western, będziesz posiadał/a dostęp do sprzętu westernowego oraz do udziału w zawodach westernowych. Jeżeli więc przy zawodach pojawiają się konkurencje Barrel racing, Cutting itp. znaczy to, że twój koń ma specjalizację w zawodach Western. Możesz też to sprawdzić patrząc jaki ekwipunek masz dostępny dla tego konia.

Wiem, że to trochę jest pomieszane, jeżeli więc napisałam coś, co nie jest odpowiedzią na twoje pytanie lub mnie nie zrozumiałaś/eś, to napisz prywatnie na moją pocztę. Na howrse mam nick "overwinning".

Nie zdążyłam skończyć posta, a tu już pojawia się nowe pytanie! Jest mi bardzi miło i oczywiście już odpowiadam :)
Pytanie nr. 3  Jak zrobić dokonanie tygodniowe nr. 2?
Chodzi w nim o to, aby wziąć udział w zawodach typu cutting z 20 cielakami. Jak to zrobić? Często błędem popełnianym przez graczy jest to, że myślą, że można mieć liczbę cielaków ponad 20. Otóż nie - ta liczba musi być równa 20. W zakładce zawody wybieramy zawody Cutting. Niestety ostatnio są one słabo dostępne, dlatego radzę przymierzać się do zaliczenia tego dokonania rano. Szukamy zawodów, najlepiej takich, w których jeszcze nikt nie wziął udziału, aby zaoszczędzić czas. Klikamy w nazwę zawodów, na ich stronie pod nazwą będzie napisane: zawody w cuttingu z x cielakami.Szukamy takich zawodów, gdzie będzie w miejscu x 20. Np. :
 Jeżeli widzimy coś takiego, zapamiętujemy nazwę zawodów, wychodzimy i szybko klikamy "weź udział". Po tym zadanie nam się zaliczy :)


Teraz czas na Konkurs! Mam jednak świadomość, że blog mimo dość długiego stażu dopiero się rozwija, dlatego nie zdziwię się, jak w konkursie weźmie jedna osoba, albo nawet nikt. Jednak poczekam kilka dni. Kiedy zgłosi się jedna osoba, to ona otrzyma nagrodę. Jeżeli nikt, to nagroda zostanie przełożona na inny konkurs, tradycyjny :)

Zadanie: Napisz w komentarzach jak wyobrażasz sobie "oswajanie" Mustangów Hiszpańskich.
Warunki: 
  • Nie możesz kopiować/pisać tych samych rzeczy, co gracze przed tobą.
  • Musisz być obserwatorem. jak zostać obserwatorem? - klik
Nagroda:  Promień Heliosa 


Życzę powodzenia!

5 komentarzy:

  1. Ja sobie wyobrażam to tak że bd taki pasek oswajania i bd na nim na początku 0% na 100% i np jak koń bd głodny to jak go nakarmisz to np dodaje się do tego paska 3% a jak np koń nie bd głodny i dasz mu jeść to się usunie 3% z tego paska . Ja sobie to tak wyobrażam
    Liczę na nagrodę i jeśli chcesz to mogę ci podać link do mojego bloga ale nie dam tu linku bo nie chce spamować napisz na howse na konto spiryt

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że to będzie pokazane w procentach. Na początku mustang ma 0%, a później trzeba mu dawać jabłka i go głaskać. W dawaniu jabłek pomogą znajomi. Za każde jabłko dodaje się 1%,a za głaskanie 2%, i tak do 100%, kiedy się oswoi.
    Na howrse jestem Konstelacja1111

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to myślę że najpierw będzie go przyzwyczajać do głaskania i będą pkt zaufania będziemy je tracić gdy popełnimy błąd i dostawać z dnia na dzień co jakiś stopień pkt będą nowe opcje typu załóż ogłowie siodło prowadź przy boku i ze najpierw będzie trzeba mieć do gorszej jakości siodło bo koń może je zrzucać i niszczyć! Później treningi przejażdżki i jak ze zwykłym koniem!

    na howrse gyna2200

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będzie to stopniowe zbliżanie się jak do realnego konia. Moim zdaniem wyskoczy nam po prostu komunikat, że naszego konia zaczepił mustang. I wtedy będziemy mieli do wyboru, co zrobimy. Albo podejdziemy i będziemy się przyglądać, albo damy mu coś do jedzenia. I w zależności od wyboru, mustang albo podejdzie, albo ucieknie.
    Ale też moim zdaniem może być też opcja taka, że po prostu trzeba będzie najpierw dzikiemu koniowi zaimponować, a wtedy dopiero on zacznie się do nas zbliżać. Czyli np. będziemy musieli się z nim ścigać. Trudno stwierdzić, jak to będzie wyglądać, ale to takie dwie moje hipotezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyobrażam sobie że na początku gdy pogłaszczemy mustanga to wyskoczy nam takie okienko z komunikatem że mustang nie daje się pogłaskać, potem np. dajemy mu rzepę lub marchewkę i to wyskoczy okienko z komunikatem że mustang zaczyna się oswajać i tak po kilku dniach opieki nad nim wyskoczy komunikat " Gratulacje! Udało ci się oswoić dzikiego Mustanga Hiszpańskiego!" i wtedy możemy się nim opiekować jak normalnym koniem c:

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .