Obserwatorzy

czwartek, 24 listopada 2011

Wiadomość z ostatniej chwili

Mogę was dobić? Ok, zrobię to. Ow na forum napisała nieco o koniach boskich, które można wygrać (odysłam jakieś dwa (?) wątki wcześniej, gdzie ja to opisałam). Spójrzcie jednak na to:

"A do tego słyszałam, że Ci hodowcy, którzy zdobędą wszystkie konie z tej kolekcji dostają też pewną niespodziankę... Ciekawe czy to prawda. Ja jeszcze wszystkich nie zebrałam "

Ktoś ma w ogóle takie szanse?
Pozdrowienia
Zespół Helper Howrse

2 komentarze:

  1. Ojejku... Zgaduję, że to koń boski z nie-kamieni szlachetnych ;p No, ale i tak dobrze, bo jak komuś się uda, to jeszcze coś dostanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sądzę, że to będzie jajko z Diamentem...

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .