Obserwatorzy

środa, 23 listopada 2011

Oszuści na howrse? Użytkownicy bezsilni...

Każdy z nas marzy o boskim koniu... Teraz mamy okazję zdobyć Perłę. Staramy się jak możemy, zdobywamy losy. A kto wygrywa? Spójrzcie sami!

23 listopada 2011r. 16.00

Perłę wygrały jak zawsze 4 osóby. Poznajmy dwie z nich.

1. olusia99300 - spójrzmy w jej znajomych - olusia9930, olusia993000 oraz olusia9930000.

2. kasiula2116 - a w jej znajomych kto? 1118jm, 1118jmjjj, 1118jmjj, 118jmmm, 1118jmmmm, 1118jmjjjjjj, 1118jmjjjjjjj, kasiula2115, kasiula2111, kasiula2113 oraz kasiula2114
   
Wiem, że już niejeden gracz wcześniej zgłaszał takie sprawy, bo te osoby nie są jedyne. Jednak nic nie możemy zrobić. Niby jest specjalny program do wykrywania, ale tych multikont nikt nie wykrył ;/. Nie wszystkim moderatorom to się podoba, ale oni nie mogą zrobić wiele więcej. Przez to uczciwi gracze tracą szanse. Co o tym myślicie? Na wasze przemyślenia czekamy w komentarzach.

Pozdrawiamy
Zespół Helper Howrse

5 komentarzy:

  1. a co takiego pomożemy ?
    ja usunęłam swoje poprzednie konto bo pisałam przez dwa dni o to by nastąpiła zmiana hasła ale nawet nie dostałam łaskawie wiadomości na email o tym chociaż "automatycznie się wysyła", prawda ? jak jakiś gracz mi się wbił na konto "judaszowa" to zabrał wszystkie klacze jednoróżki, moje oszczędzone na zestaw 5 kuponów.. no tak, tak najłatwiej.. i skasowałam. trudno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest naprawdę niesprawiedliwe - że oni mają zawsze najlepsze konie, boskie itp. A my nic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka udostępniam moją czarną listę wszystkie osoby które na niej się znajdują to oszuści :

    Kler200898
    Piorun888
    Kissara
    Julia Gwiazd
    raszaj999
    Dziunia666
    ladyija
    Pentagramik
    Frezja
    klaudia10023
    Maniusia003
    M. and M.
    Dżokej11
    daniel0764
    Daria301
    _Ujeżdżeniowa_
    wronka:)
    Neluś śś

    Mam nadzieję że chociaż tak trochę mogę pomóc. dzielcie się nią!

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .