Obserwatorzy

poniedziałek, 14 listopada 2011

Loteria w howrse powraca!

Słyszeli? :)

Słyszeli? Do zdobycia nowy boski koń Perła, Upominek Hestii, oraz Skrzydlata Laska Hermesa!

Kim jest Perła?

Perła jest koniem z rodziny Kamieni Szlachetnych.

Może ofiarować Ci diament, gdy bierze udział w lekcjach.


Co to jest Upominek Hestii?

Upominek Hestii, podany rogiej klaczy sprawia, że na 100% urodzi ona jednorożca. Oczywiście nadal muszą być spełnione warunki pokrycia.



Co to jest Skrzydlata Laska Hermesa?

Skrzydlata Laska Hermesa pozwala na kupienie DOWOLNEGO przedmiotu z Czarnego Rynku, bez względu na jego cenę.

Co już wygraliście? =) Pochwalcie się!

Pozdrawiam,

xLucys

P.S- Proszę administrację o wstawienie do mojego posta obrazków, ze względu na problemy techniczne. Z góry bardzo dziękuję :)

EDIT: Obrazki zostały wstawione. Pozdrawiam - overwinning

4 komentarze:

  1. wygrałam upominek hestii ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ja praktycznie same śmieci ;) Moim marzeniem jest Skrzydlata Laska Hermesa lub właśnie Upominek. Na Perłę nie mam co liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wygrałam Perłę login UCAYALY

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .