Obserwatorzy

piątek, 2 marca 2012

Wątpliwości, odpowiedzi...

Nasz blog powoli zmienia wygląd na bardziej wiosenny, co też da się poczuć na dworze, nie uważacie? Na początku odpowiedzi na kilka pytań z chatu:

Pierwsze z nich dotyczy nie tylko wątpliwości, a także konkursu rozgrywającego się obecnie na blogu. Pewna osoba z chatu zapytała : Jak wykonać te zadanie: zaprojektuj własny przedmiot na Czarny Rynek? Otóż, po prostu wyobrażasz sobie jakiś przedmiot, który chciałabyś kupić na Howrse. Powinien dawać bonusy koniom, możliwość lepszego rozrodu, lepszej genetyki. Fajnie będzie też, jeżeli będzie miał nazwę związaną z mitologią grecką, jak chyba wszystkie (a w każdym razie większość) przedmiotów w tej grze. Dla przykładu możecie poczytać komentarze pod tym wpisem.
Kiedy rozwiązanie konkursu i rozdanie nagród? Myślę, że w weekend, albo na początku przyszłego tygodnia. Przepraszam, że tak późno, powodem jest nie tylko brak czasu, ale także brak zdecydowania :) Muszę się poradzić pozostałych autorek.
Nie wiem czy wszyscy zauważyli, ale tak - napisałam "nagród". Zbyt ciekawe pomysły macie, żeby nagrodzić jeden. Będzie po prostu nagroda główna i takie poboczne. Link do konkursu - klik.
Przy okazji dodam, że jeżeli macie dla mnie jakieś oferty sprzedaży, pytania czy chcecie po prostu popisać, to proszę, piszcie w wiadomościach na moje konto na howrse. Mam tam nick overwinning, by wysłać wiadomość kliknij tu. Dotyczy to podejrzewam nie tylko mnie, ale wszystkich autorek bloga :)

Jak już piszemy o autorkach bloga, kolejne pytanie: Jak się nazywa ta, co prowadzi bloga? Odpowiedź nie jest taka łatwa, bo nie wiem dokładnie o co chodzi. Otóż bloga założyła Kyou (to jej nick na Howrse), dołączyła do niej również xLucy. ja, czyli overwinning przyłączyłam się po jakimś czasie. Posty pisze,my wszystkie raz rzadziej , raz częściej. Jeżeli chcecie odwiedzić nasze profile, to po lewej stronie bloga pod archiwum jest zakładka "Autorzy bloga". Przy nicku każdej z nas jest możliwość kliknięcia "Odwiedź mnie". Serdecznie zapraszam do klikania :]

Jak łatwo zdobyć konia boskiego? Kyou już napisała, że to nie jest takie łatwe. Chcesz poczytać jak to zrobić tak "ogólnie"? Niedawno napisałam na ten temat post - zajrzyj tutaj.


Na Howrse panuje teraz promocja "Złap UFO", czyli możemy się załapać na złapanie UFO typu "+1", "+10" itp. Nie wiem, gdzie to jest napisane na stronie, bo przeszukałam stronę główną i forum, ale na pewno jest, bo jak się zalogowałam, jedno po drugim mi wyskoczyły właśnie z nominałami 1 oraz 10 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .