Obserwatorzy

niedziela, 4 marca 2012

Ostatni dzień dokonań westernowych

Dzisiaj niestety ostatni dzień dokonać westernowych! Szkoda, że tak szybko się skończyły, niektórzy z nas na pewno by chcieli, żeby zostały na dłużej lub nawet na zawsze.
Klika osób zadało w czacie pytania jak rozwiązać te ostatnie dokonania tygodniowe. Pisałam już o tym, ale w ramach przypomnienia wrzucam link. Mam nadzieję, że jeszcze kilku osobom uda się to zaliczyć.

Przeglądając forum Zagroda Mgły znalazłam ciekawą informację, którą umieścił tam Mikim7. Dla zachowania praw autorskich wrzucam tylko link. Szczerze mówiąc, wiadomość ta mnie ucieszyła, nareszcie jakaś odmiana dotycząca wyglądu strony na Howrse. Ja już zastosowałam sobie jedno z teł, ale sprawdzałam wszystkie i z przyjemnością informuję, że to z Baliosem działa :)

Rozwiązanie konkursu pojawi się na blogu jutro. pozdrawiam i życzę miłej gry!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .