Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

Wyzwanie Tytana

Jest to nowy przedmiot na Czarnym Rynku - Nie dostępnym jeszcze w Polskim serwerze. Kosztuje 2 kupony. Jest to wersja Rogu Obfitości, w której można zaryzykować i wygrać więcej przedmiotów.

Kiedy kupimy powyższy przedmiot, wyświetli nam się 10 poziomów. W każdym poziomie możemy wygrać dodatkową rzecz, lub stracić zdobyte rzeczy w wyższych poziomach.

Jeżeli np. w pierwszym poziomie zdobyliśmy Zestaw Harmonii i 10x Rzep możemy podjąć decyzję : Zabierasz to co masz, albo próbujesz w następnym poziomie. Jeżeli Ci się uda przejść do następnego poziomu, uzyskasz to co miałeś oraz kilka innych rzeczy. Jeżeli jednak nie przejdziesz do następnego poziomu, zdobyte dotąd przedmioty w wyższych poziomach znikną, a Tobie pozostanie jedynie zabranie przedmiotów z pierwszego poziomu. Nie płacisz za następne poziomy! Podobno będziemy mogli dostać ten przedmiot za darmo, o ile będziemy się logować min. 5 razy pod rząd. Więc logujcie się codziennie, bo nigdy nie wiemy kiedy to wejdzie na rynek! 
Konkurs --- Kupisz jeżeli będzie dostępny w sklepie? Losowy komentarz wygra 1x Czarną Orchideę! TYLKO DLA OBSERWATORÓW. Min. 4 komentarze. (do 03.09)

9 komentarzy:

  1. Nie sądzę... Mój login to --nutka--

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem.
    IBRAHIM

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie kupie, bo szkoda mi na to kuponów , których i tak nie mam :) mój identyfikator to .Gosiaa.

    OdpowiedzUsuń
  4. siemka weszłam na ten blog tak żeby zobaczyc zapraszam na mój

    oto link

    http://swiat-howrsowych-przyjaciol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla zabawy chyba kupię. Choć kuponów mi trochę szkoda, to czasem warto poczuć dreszczyk emocji. (;

    Lady M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniec konkursu. Wygrała .Gosiaa. ! Gratulacje, prezent wkrótce zostanie wysłany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli tylko przechodzimy do następnego poziomu czy coś na tym poziomie robimy? Gdyby to zależało od czegoś co zrobimy na danym poziomie (mini gierka?) zdecydowanie bym się skusiła, w tym momencie nie mam pojecia.

    Astyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko przechodzimy do następnego poziomu. Nie robimy żadnych czynności np. oporządź konia itp. To, do którego poziomu dojdziemy zależy tylko od szczęścia.

      Usuń
  8. Hej ja raz użyłem i wygrałem tak
    1x złote jabko
    różdzke płodności
    100 rzep na 1 ide na 2
    2 ro
    1różczka płodności ide na 3
    1 złote jabko
    15 punktów dorastania ide na 4
    1 zesatw harmoni
    2 Puszki pandory ide na 5
    1500 punktów do całkowitego rankigu ogólnego
    20 dni suksrubycji konta pegaza ide na 6
    1 Skrzydlata laska chermesa
    100 punktów dorastania ide na 7
    upominek chesti
    Przywilej Afrodyty ide na 8
    Balios Jejjjjjjj

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .