Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

Wszystko o Wenus

Wenus jest jednym z koni w Układzie Słonecznym. Wenus jest klaczą i może być pokryta  jeden raz w życiu z Marsem, z czego urodziny Urana. Można pojeździć konno z nią na egzoplanecie aby doskonalić jej umiejętności.
Przy pełni księżyca dostajesz 5 diamentów, o ile logowałeś się 3 razy pod rząd.  








KONKURS - Jak podoba Ci się wygląd Wenus? Losowy komentarz wygra 1x Różdżkę Płodności! TYLKO DO OBSERWATORÓW! Muszą być min. 4 komentarze (do 7 września)

14 komentarzy:

  1. Sądzę, że jest śliczna.Mój login na howrse --nutka--

    OdpowiedzUsuń
  2. WEnus jest śliczna, ale inne konie z układu słonecznego były ładniejsze .Gosiaa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wenus jest super mój login :Lampo133

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda zadziornie. I nawet lekko się uśmiecha. Chyba niezła z niej babka. (;

    Lady M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Promocja zryta.A ta szkapa da ci tylko jednego źrebaka,zachoruje,i zdechnie.Nie poświęcę 300 koni dla jednej,pseudo boskiej laluni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wenus. No nareszcie jakaś klacz z układu słonecznego. Wenus w mitologi rzymskiej jest boginią miłości i płodności. Ma fajną zaletę - 3 boski koń z klaczy, którego można pokryć. Postawny koń, nie powiem, że jest przeeeeepiękny, ale ładny jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna login na howrse fghop2

    OdpowiedzUsuń
  8. Wenus według mnie jest przepiękna. Bardzo mi się podoba i chciałabym ją mieć. Gdyby ktoś zaproponował by mi kupno za niską cenę, z chęcią bym kupiła. Kocham ją <3

    Login: MileyDiva

    OdpowiedzUsuń
  9. Konkurs zakończony. Wygrywa : Lampo133, gratulacje. Nagroda wkrótce zostanie wysłana.

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem że to po terminie ale i tak piszę wenus jest najpiękniejszym koniem a ja gby ktoś mógł ze mną pogadać na howrse lub zgłosić się do mojego konkursu jestem Pinky

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak. Jest po konkursie. Sama mam Wenus ( za 10 kuponów) i naprawde jest niesamowita. Teraz czekam na Urana|Uranosa.

    kara777

    OdpowiedzUsuń
  12. Klacz marzeń
    :)
    Mój login Tomekauto

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .