Obserwatorzy

piątek, 9 grudnia 2011

Karty dostępne na Czarnym Rynku!

Świąteczne Karty teraz można kupić na Czarnym Rynku! Ta wyjątkowa promocja trwa tylko trzy dni, więc spieszmy się! Do 12 grudnia 2011r. godziny 10.00 można za 1 kupon kupić pakiet pięciu losowych kart zawierających: 
  • 3 brązowe karty ()
  • 2 karty o mniejszej dostępności ( lub lub )

Mi osobiście brakuje jednej diamentowej karty do Graniego , ale nie wiem, czy spróbuję.  Sądzicie, że to się opłaca? A może już kupiliście sobie zestaw? Pochwalcie się!


PS Przypominam o trwających zapisach na loterię! KLIK

4 komentarze:

  1. Ja zakupiłam 1 zestaw i lipa: 3 brązowe i 2 srebrne :( A brakuje mi diamentowej do Graniego, chyba na aukcjach spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaryzykowałam i kupiłam. Miałam 3 brązowe, srebrną... i diamentową! I to taką, w której kryła się karta, której mi brakuje! Ogier, ale i tak bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .