Obserwatorzy

środa, 21 grudnia 2011

I znowu Karty dostępne na CR!

Karty znowu są dostępne na Czarnym Rynku. Nie będę nic tym razem wyjaśniać, bo zasady są takie same. Jednak dociekliwych, tych którzy już zapomnieli, albo jeszcze nie wiedzą - odsyłam TUTAJ. Próbowaliście tych Kart? Ja ostatnio nie byłam pewna, ale spróbowałam 2 razy i mi się poszczęściło :) Tym razem też się skusiłam i... znowu z pozytywnym wynikiem. W jednym zestawie była karta srebrna i złota ( 50 000 Eq ;)), ale w drugim kolejna Diamentowa Karta! Mam już 3 Grani (jeden z kart za zawody) i jestem zadowolona, chociaż same ogiery. A jak wam idzie ze zbieraniem?

2 komentarze:

  1. A ja nie mam ani jednego Grandiego... xd
    Kupiłam jeden zestaw i wygrałam 3 brązowe i 2 srebrne =.=

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na blog: http://whyhowrse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .