Obserwatorzy

środa, 18 lipca 2012

1 Kupon = 20 000 Eq ?

Dzisiaj na international dostałam wiadomość, która całkiem mnie zaciekawiła.
,,Cześć Kyou .,

Mam przyjemność poinformować, że sprzedaże prywatne są już czynne!

Teraz możesz skorzystać z wymienianiu kuponów na Equus!
1 kupon = 20 000 Equus

Oto promocyjny kod do użycia: -------
<Zobacz prywatne sprzedaże>

Ta oferta jest ważna przez 3 dni lub do wyczerpania zapasów (?)
(....)"

Czyli przez 3 dni na international, przy zakupieniu kuponu i otrzymaniu kodu będziemy mogli otrzymać 20 000 Equus. Ciekawe czy ta oferta trafi do polskiego howrse. Pewnie bardzo dużo osób by to zachęciło :)

A Ty co o tym sądzisz? 
Losowy komentarz wygrywa Fortunę Krezusa!

6 komentarzy:

  1. ja takiej wiadomość nie dostałam,
    chyba za mało eq mam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam 4 takie Waiadomości

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wymienianie kuponow na equus to nie stracisz kuponu?? moim zdaniem nikt by nie skorzystal. bo kupony sa cenniejsze niz 20 000...

    queentights

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam wiadomość, że mogę kupić 4 RO za 2 kupony, a nie 4.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie dostałam takiej wiadomości *-*
    Ale raczej bym nie skorzystała bo i tak nie kupuję kuponów xd

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy wogóle istnieją kody do howrse???

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .