Obserwatorzy

niedziela, 14 sierpnia 2011

Puzzle

Po bitwie na balony będzie nowa akcja 'Puzzle'. Polega ona na zdobywaniu puzzli do 4+ plansz. Puzzle możemy zdobywać poprzez :
-Zalogowanie się -50 jabłek, 25 rzep
-UFO - 3 punkty dorastania
-Odnalezienie ukrytego kawałka - 1 000 Eq, 5% energii dla koni, 5 mieszanek kalorycznych.
-Oporządzenie konia - 1 wiewiórka
-Przybycie na stronę o danej godzinie. - uzda MF, siodło MK

Wygrane :
1 plansza - róg obfitości
2 plansza - 15 000 Eq.
3 plansza - 1 punkt Karmy 
4 plansza - smok
5 plansza (bonusowa) - Balios lub 5-ty żywioł.


Akcja wydaje się bardzo kusząca. :) Będę robić wszystko, aby zdobyć Baliosa. ;P









I trochę do przypomnienia :
Balios jest bardzo szczodrym boskim koniem. Każdego 19-go dnia miesiąca, daje swojemu właścicielowi Zestaw Nyks, pod warunkiem, że logowano się poprzedniego dnia. Jego umiejętności odrobinę wzrastają każdego dnia... 

2 komentarze:

  1. Fajne te puzzle :D Ja już prawie całą pierwszą mam ;) To teraz zbieramyy! Nagrody są rzeczywiście godne poświęcenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nomć nagrody super sa zwlaszcza, ze do zywiolu dodali roznierz Gypse! :) juz dawno po puzzlach a ja wciaz ciesze sie z wygranej :D Mam Gypse a zywioly wykorzystane;/ ale no coz i tak fajnie, ze mi sie udalo hihi. tak jbc na howrse znajdziecie mnie pod nickiem: 1anahi

    OdpowiedzUsuń

Kiedy napiszesz komentarz postaraj się nie obrażać autorów .