Obserwatorzy

poniedziałek, 30 lipca 2012

Bitwa wodna!

Od 30 lipca!
Z powodu nasilających się upałów Howrse postanowił ochłodzić nas w walce na balony! Ty łapiesz balony z wodą, znajdujesz w nich przedmioty, a następnie rzucasz nimi w innych znajomych, którzy także zdobywają nagrody!

Nagrody
1-10  Zestaw Nyks
11-40  Róg Obfitości
41-50  50 000 Equus
51-22000  Fortuna Krezusa


czwartek, 19 lipca 2012

Howrse Cup !

 Czym to jest? 
To nowa odsłona howrse, tyle że bardziej sportowa. Tam bardziej liczą się zawody, jednakże przedmioty z CR, czy inne podstawowe rzeczy są takie same. Na razie nie da się na tej stronie zarejestrować, ponieważ prowadzone są na niej testy przez użytkowników. Oficjalne otwarcie nastąpi 24 lipca!


 Różnica pomiędzy Howrse, a Howrse Cup
-Ikonki akcji konia mogą być przemieszczone
-Wybieranie czasu treningu zostało usunięte. Aby zapełnić cały pasek, wystarczy nacisnąć 3 razy '+'
-Konto Pegaza zastąpiona Kontem Jednorożca!
-Koń starzeje się co 6 godzin (w czasie rzeczywistym!)
-Codziennie można kupić/sprzedać tylko jednego konia.
-Za zawody dostaje się diamenty, które dodają punkty w rankingu. Nie służą tak jak na zwykłym howrse do kupowania rzeczy z Czarnego Rynku!

Konto Jednorożca
Konto Jednorożca
Konto Jednorożca oferuje Ci nowe opcje ułatwiające grę.

Narzędzia do zarządzania końmi
Stwórz aż do 50 gospodarstw hodowlanych, bez względu na staż
Dodaj 6 gospodarstw do swoich ulubionych, dla łatwiejszego dostępu
Oznacz gospodarstwa kolorami, aby łatwiej je rozpoznawać
Używaj łatwo dostępnych metod, aby przesuwać konie do innych gospodarstw lub do Schroniska
Sprzedaj większą ilość koni, zaznaczając je w gospodarstwach hodowlanych.
Odblokuj możliwość stworzenia dodatkowych 2 przyrostków za każdy miesiąc korzystania z konta
Wybierz do 20 ulubionych koni

Twoja własna strona, którą można dostosowywać

Wybierz, które moduły (ulubione konie, gratulacje itd.) mają być widoczne lub ukryte
Skonfiguruj stronę ze swoim profilem poprzez przemieszczanie modułów w jego obrębie
Skorzystaj z nowych, eksluzywnych modułów:
Twoje ulubione konie
Twoje trwające sprzedaże
Twoja pozycja w rankingach
Twoja ostatnia wiadomość na forum

Korzyści dotyczące bezpiecznych wymian
Sprzedaj swoje konie za kupony
Dokonaj 5 razy więcej zakupów i sprzedaży w tygodniu
Pakiet 20 chmurek (jeszcze są błędy i wszystko po francusku)
Daj Konika Morskiego każdemu z Twoich zwierząt za darmo.

Tańsze Kupony

Przy każdym zakupie 10 lub więcej Kuponów, dostaniesz 50% więcej za darmo.
Dostaniesz 50% więcej Kuponów, jeśli w czasie zakupu będziesz mieć aktywne Konto Jednorożca.

Dodatkowa korzyść dla Twojej drużyny
Możesz pożyczyć do 3 koni jednorazowo członkom swojej drużyny.
Nagrody w Grand Prix (tygodniowy ranking)
Dla zwycięzcy: Slejpnir
Za drugie miejsce: Grani
Za trzecie miejsce: Grani
Pierwsza 5 wygrywa skarb tygodnia.
Pierwsza 10 otrzymuje nagrodę na swoich profilach.
Miejsca od 6ego do 100ego otrzymują 7miodniowy dostęp do fontanny. Fontanna zastępuje koryto i potraja przyrost energii oraz morale.


Częściowe informacje zaczerpnięte z nieoficjalnego forum o Howrse - Zagrody Mgły.
 

środa, 18 lipca 2012

1 Kupon = 20 000 Eq ?

Dzisiaj na international dostałam wiadomość, która całkiem mnie zaciekawiła.
,,Cześć Kyou .,

Mam przyjemność poinformować, że sprzedaże prywatne są już czynne!

Teraz możesz skorzystać z wymienianiu kuponów na Equus!
1 kupon = 20 000 Equus

Oto promocyjny kod do użycia: -------
<Zobacz prywatne sprzedaże>

Ta oferta jest ważna przez 3 dni lub do wyczerpania zapasów (?)
(....)"

Czyli przez 3 dni na international, przy zakupieniu kuponu i otrzymaniu kodu będziemy mogli otrzymać 20 000 Equus. Ciekawe czy ta oferta trafi do polskiego howrse. Pewnie bardzo dużo osób by to zachęciło :)

A Ty co o tym sądzisz? 
Losowy komentarz wygrywa Fortunę Krezusa!

wtorek, 17 lipca 2012

Wszystko o Neptunie

Neptun jest jednym z koni z Układu Słonecznego. Możesz wziąć go przejażdżkę wokół  Plutona, aby podnieść jego umiejętności.
Neptun co 10 dni zalogowań daje Ci 3 diamenty.


Pojawił się w akcji 'Wyprawy Towarzyszy'

poniedziałek, 16 lipca 2012

Wyprawa Towarzyszów!

Jak zdobyć towarzyszy?
  • Logując się pierwszego dnia
  • Zajmując ostatnie miejsce w zawodach (max. 4 razy) 
  • Zajmując pierwsze miejsce w zawodach (max. 4 razy)
  • Kupując je w sklepie
  • Wymieniając się nimi
  • W Rogu Obfitości
  • W UFO
FARMA
- x5 Mieszanek Kalorycznych | x5 Kóz, x2 Kury | Czas podróży - 1 dzień
- x1 Prysznic | x4 Psy, x6 Owiec | Czas podróży - 3 dni
- x1 Uzda Szyta Na Miarę | x4 Kury, x1 Pies | Czas podróży - 1 dzień
- x1 Siodło Szyte Na Miarę | x1 Kot, x4 Kury, x8 Kóz | Czas podróży - 3 dni
- x5 Diamentów | x8 Kóz, x6 Owiec, x2 Psy | Czas podróży - 3 dni
-x1 Promień Heliosa | x6 Psów, x4 Koty, x1 Owca | Czas podróży 3 dni

ŁĄKA
-x1 Kłusak Francuski | x8 Motyli | Czas podróży - 4 dni
-x1 Zwój Plutona | x5 Królików, x1 Jaskółka | Czas podróży - 1 dzień
-x1 Złote Jabłko | x4 Motyle, x3 Króliki,  x6 Jaskółek | Czas podróży - 4 dni
-x1 Złote Ostrogi | x6 Królików, x2 Motyle | Czas podróży - 1 dzień
-x20 Rzep | x2 Jaskółki | Czas podróży - 1 dzień
LAS

 -x10 Punktów Dorastania | x5 Wiewiórek, x2 Sowy | Czas podróży - 1 dzień, 12 godzin
-x5 Mieszanek Energetycznych | x2 Żółwie, x3 Wiewiórki | Czas podróży - 1 dzień
-5 000 Equus | x5 Żab, x5 Żółwi | Czas podróży - 1 dzień
-x2 Piorun Zeusa | x8 Żab, x4 Wiewiórki, x2 Sowy | Czas podróży - 3 dni
-x1 Czarna Orchidea | x3 Sowy, x4 Żółwie | Czas podróży  - 1 dzień

SAWANNA

-20 000 Equus | x5 Żyraf | Czas podróży - 5 dni
- x1 Zestaw Harmonii | x2 Żyrafy, x8 Zebr | Czas podróży - 4 dni
-x1 Objęcia Morfeusza | x5 Żyraf, x1 Gazela | Czas podróży - 5 dni
-x1 5-ty Żywioł | x2 Gazele, x1 Struś, x3 Zebra | Czas podróży - 7 dni
-x1 Waga Temtisa | x2 Strusie, x5 Zebr | Czas podróży - 6 dni

WSZECHŚWIAT
-x1 Zestaw Nyks | x8 Gryfów, x2 Duchy | Czas podróży - 6 dni
-x1 Strach Na Wróble | x4 Feniksy | Czas podróży - 2 dni
-x1 Klepsydra Kronosa | x4 Gryfy | Czas podróży - 4 dni
-x1 Kamień Filozoficzny | x1 Smok, x6 Feniksów | Czas podróży - 5 dni
-x1 Neptun | x4 Hippogryfy, x5 Smoków, x3 Duchy

Aby zdobyć Neptuna, musisz zdobyć 25 innych przedmiotów!

piątek, 13 lipca 2012

Nowy dziki koń - Polski Konik.

Ten oto piękny konik nazywa się... Konik i jest z Polski! Już wkrótce będzie możliwy do kupienia na sprzedażach zarezerwowanych za 12 kuponów. W związku z tym w UFO nastąpi możliwość dodania więcej kuponów do zakupionych.

czwartek, 5 lipca 2012

Bardzo istotne zmiany na howrse #2 (wyprawa towarzyszy)

Bardzo istotne zmiany na howrse #2 (wyprawa towarzyszy)

23 Lipca odbędzie się wyprawa towarzyszy i będzie trwała do 9 sierpnia.

~W jeden dzień można wysłać w podróż maksymalnie po 5 rzeczy.

~Niektóre towarzysze nie będą mogły brać udział w tej akcji i zostaną usuniętej z Twoich zasobów. W ramach rekompensaty za każdego towarzysza przypadnie każdemu po 500 Equus.
Dotyczy to : Małpy, Pszczoły, Biedronki, Wielbłądy, Kangury, Niedźwiedzie i Pingwiny.
Główną nagrodą będzie nowy koń boski z rodziny planet - Neptun. Aby go zdobyć należy jednak odblokować 25 innych przedmiotów.


Zdobyć towarzyszy można poprzez :

~logowania się do gry
~przegrywając zawody na ostatnim miejscu (maksymalnie 4 razy dziennie)
~wygrywając zawody (maksymalnie 4 razy dziennie)
~kupując w sklepie (tylko towarzysze dostępnie w sklepie)
~znajdując w UFO
~znajdując w Rogach Obfitości (4 w każdym RO)
~wymieniając się w dodatkowych wymianach uruchomionych na czas konkursu
* każdego dnia będziecie mieć 1 darmową wymianę
* kolejna będzie kosztować 4000 Equus, a cena każdej następnej będzie mnożona przez 5
* ceny wymian będą restartować się każdego dnia
* maksymalna ilość towarzyszy, jaką możecie wystawić na wymianę to 100 dla zwykłych towarzyszy i 5 dla boskich. Możecie jednocześnie szukać 5 towarzyszy.

Po zakończeniu wydarzenia towarzysze, którzy zostaną w Waszych zasobach zostaną usunięci. Za każdego z nich otrzymacie 100 Equus.

środa, 4 lipca 2012

Bardzo istotne zmiany na howrse #1 (brak towarzyszy)

Bardzo istotne zmiany na howrse #1 (brak towarzyszy)
Już 23 lipca!
Będziemy musieli pożegnać się z towarzyszami dla naszych koni. Ale bez obaw. Nie będzie dało się ich kupić, lecz towarzysze, które już są przypisane Twojemu koniu nie znikną i nie pozbawią go bonusów związane z towarzyszem. Jeżeli masz w swoich zapasach jakąś ilość towarzyszów, nie dawaj im swoim koniom, ani nie sprzedawaj ich. Będą Ci potrzebne do Wyprawy Towarzyszów. Od powyższego dnia, nie będzie możliwe ofiarowane koniu towarzysza z Twoich zapasów.


Zabawy źrebaków
Źrebaki będą posiadać zabawy, lecz nie będzie to zasługa towarzyszy (?). Plan 1,20 PG będzie już ostatecznie nie potrzebny, gdyż zabawy nie będą podwyższać im potencjału genetycznego, lecz zawyżać im będzie umiejętności. Ale na szczęście, podany wcześniej potencjał genetyczny będzie dodany już w czasie narodzin konia. Maksymalną ilością możliwych do zdobycia umiejętności będzie wynosiła 60.  Zabawy będą prowadzone od 8 do 16 miesiąca życia konika. Przejażdżki natomiast będą od 18 miesiąca.

Wymiany i sprzedaże
Handlowanie, wymienianie i sprzedawanie towarzyszy będzie nie możliwa, a wszystkie transakcje anulowane. Dokonanie związane z nimi, jak i możliwość wyszukiwania koni za pomocą zaznaczenia wybranego towarzysza będzie uniemożliwiona.






poniedziałek, 2 lipca 2012

Loteria

Już były na howrse różnego rodzaje loterie. Tym razem, w tej akcji główną nagrodą jest nowy koń boski - Merkury